۲۰ روش بازاریابی و فروش بیمه برای نمایندگان جوان و بی تجربه

۲۰ روش بازاریابی و فروش بیمه برای نمایندگان جوان و بی تجربه

نوشته شده توسط جان کَرول در چهاردهم ژون ۲۰۱۶

فروختن بیمه با فروختن اجناس بسیار تفاوت دارد.بیمه از جمله معدود چیزهایی است که مردم برای خرید آن هزینه های زیادی صرف می کنند امّا در واقع نه قابل دیدن و نه قابل لمس کردن است.

شما با فروش بیمه به مشتری در واقع تعهداتی را که به آنها داده اید را می فروشید. این کار به نسبت دشواری هایی که در خود دارد نمایندگان جوان را به تعطیل کردن کار خود در ۲ سال اول وا می دارد.و این کار باعث شده تا شرکت های بیمه ای در گزینش افراد برای دادن نمایندگی به آنها دچار ترس و مشکل شوند.

من از دیدن اینکه یک نماینده به دلیل عدم فروش دست به ترک کار خود گذاشته و یا به دلیل سهل انگاری های کوچک قراردادهای بزرگ را از دست داده واقعاٌ تأسف می خورم.

من به همین دلیل دست به نوشتن همچین مقاله ای برای کمک به نمایندگان جوان برای موفّق شدن در کارشان و همچنین دادن انگیزه به داوطلبان گرفتن نمایندگی زدم.

اگر شما در اطراف خود نماینده جوانی را می شناسید لطفاٌ این مطلب را به او ارائه دهید و امّا اگر شما نیز یکی از همان نمایندگان جوان هستید:

این۲۰ روش را دنبال کنید تا با استفاده از آنها نکاتی را بیاموزید و با عملی کردن آنها تجربه هایی به دست بیاورید.

کاربر گرامی با سلام این محصول صرفا برای کاربرانی که دارای اشتراک ویژه  یا بالاتر از سطح اشتراک شما می باشند قابل نمایش است. اگر تمایل به خرید یا ارتقاء اشتراک دارید از اینجا اقدام نمائید.در هنگام خرید توجه داشته باشید سطح دسترسی را کامل بررسی ومتناسب با نیاز خود انتخاب فرمائید.خرید تکی این محصولات صرفا از طریق ارتباط با ما مقدور می باشد.دسترسی به فایل های ویدئویی تنها در پلن الماسی امکان پذیر است.

مطالعه بیشتر